John.png
John Matthew
Imię i nazwisko John Matthew
Urodzony 1983
Przemiana 2007
Przydomki

Tehrror

Opis fizyczny
Rasa

wampir

Płeć mężczyzna
Wzrost
Kolor włosów czarne
Kolor oczu

niebieskie

Rodzina
Przynależność
Zawód
Status
Występowanie
Nie.png
1. Mroczny kochanek
Tak.png
2. Ofiara krwi
Tak.png
3. Wieczna miłość
Tak.png
4. Wampirze serce
Tak.png
5. Śmiertelna klątwa
Tak.png
6. Dziedzictwo krwi
Tak.png
7. Anioł zemsty
Tak.png
8. Dusza wampira
Tak.png
9. Droga przeznaczenia
Tak.png
10. Księżycowa przysięga
Tak.png
11. Sidła namiętności

John Matthew - zwyrth Hardhy'ego. W starym języku ma nadane imię wojownika - Tehrror. Urodził się na stacji autobusowej. Od urodzenia jest nie nową. Dzięki Mary Luce i Belli trafił do Bractwa.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Urodził się w toalecie na stacji autobusowej w 1983 roku, gdzie znalazł go sprzątacz. Od dzieciństwa jest niemową. Trafił do sierocińca prowadzonego przez siostry zakonne. Trafił do rodziny zastępczej, gdy fundusze w sierocińcu podupadały. U rodziny zastępczej nie zagrzał długo miejsca. W wieku 16 lat rzucił szkołę i zaczął żyć na własny rachunek. Zanim dowiedział się, że jest pre-transem żył samotnie wśród ludzi. Wegetował w nędzy pracując na zmywaku w nędznym klubie[1].
W pewnym momencie został zgwałcony, przez obcego mężczyznę, na korytarzu, który prowadził do mieszkania Johna. Po tym wydarzeniu, John często dzwonił do anonimowej linii zapobiegania samobójcom w Caldwell. Za pośrednictwem tej linii poznał Mary Luce. Pewnego dnia poszedł za nią do jej domu. W trakcie spotkania, sąsiadka Mary, Bella, rozpoznała, że jest on tuż przed przemianą w wampira. Dodatkowo wampirzyca zauważyła na jego ręku z wyrytym imieniem w starym języku - Tehrrror. Bella kontaktuje się z Bractwem i John dowiaduje się kim jest oraz o fakcie przyszłej transformacji. John trafił pod opiekę Tohrtura i Wellsie.

Przypisy[edytuj kod]

  1. J.R Ward: Wampirze serce, rozdział 33.