FANDOM

Mary Mulcahy
Imię i nazwisko Mary Mulcahy
Urodzony 1984
Zmarły 2005
Przydomki
  • Cherry Pie
Opis fizyczny
Rasa

człowiek

Płeć kobieta
Wzrost  ?
Kolor włosów blond
Kolor oczu

?

Rodzina

matka

Przynależność
Zawód

prostytucja

Status
Występowanie
Tak
1. Mroczny kochanek
Nie
2. Ofiara krwi
Nie
3. Wieczna miłość
Nie
4. Wampirze serce
Nie
5. Śmiertelna klątwa
Nie
6. Dziedzictwo krwi
Nie
7. Anioł zemsty
Nie
8. Dusza wampira
Nie
9. Droga przeznaczenia
Nie
10. Księżycowa przysięga
Nie
11. Sidła namiętności

Mary Mulcahy - głównie znana jako Cherry Pie, to jedna ze znanych na miejscowym Posterunku Policji w Caldwell, prostytutek. Prostytucją zajmowała się od 2 lat. Była znajomą Beth, którą znała z domu dziecka. Została zmordowana przez reduktora, Pana X.

Biografia Edytuj

Urodziła się w Caldwell. Znała się z Beth Randall. W dzieciństwie, przez rok czasu przebywały w tym samym domu dziecka. Potem trafiła do swojej matki biologicznej. Dwa lata później ponownie trafiła do domu dziecka, gdy w wieku 7 lat została zostawiona na tydzień bez niczyjej opieki. W tym czasie żywiła się surową mąką, gdy skończyło się jedzenie[1].
Od dwóch lat, tj. od 2003 roku prostytuowała się w Dolinie Kurew. Miała alfonsa, który stosował wobec niej przemoc fizyczną. Jedną z pamiątek po jego pobiciu było postrzępione lewe ucho, w którym brakowało górnej części[2].
W jeden z lipcowych dni 2005 roku, Cherry po raz kolejny opuściła Posterunek Policji, na który często trafiała. W wyjściu minęła Butcha, którego poznała przez częste trafianie do aresztu dla kobiet. Po wyjściu z komendy, wróciła do Doliny Kurew, aby złapać kolejnego klienta. Podjechał samochodem jeden z przyszłych klientów, którym okazał się być Pan X. Po wejściu do samochodu, reduktor wbił jej w kark igłę - strzykawka była napełniona ogromną dawką heroiny. W jednej ze śródmiejskich alejek, reduktor podciął jej gardło.

Wygląd Edytuj

  • blondynka
  • wysoka, szczupła sylwetka z obfitym biustem i długimi nogami
  • uszkodzone lew ucho, brak górnego koniuszka

Ciekawostki Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. J.R. Ward: Mroczny kochanek', rozdział 11.
  3. J.R Ward: Mroczny kochanek, rozdział 9.